Információs szám
+36 202124788
Bejelentkezés
  • Céginformáció
  • Székhely
    2613 Rád, Mindszenty u 29

  • Levelezési cím
    2613 Rád, Mindszenty u 29

  • Telefon
    06202124788

  • Fax

  • E-mail
    laszlo.szabo@szala-co.hu

  • Ügyvezető
    Szabó László

  • Adószám
    14025965-2-13

  • Cégjegyzékszám
    13-09-114615

  • Nyitvatartás tól-ig
    09-16

  • Ügyfélszolgálati iroda címe
    2600 Vác, Dr, Csányi László krt. 66

Panaszkezelés
Utolsó módosítás: 2016.11.02

Fontos

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2013. szeptember 26-án kihirdetésre került a Magyar Nemzeti Bankról (MNB) szóló törvény, amely összevonja a jegybankot és a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletét (PSZÁF), az utóbbi megszüntetésével.

Kérjük, hogy esetleges megkereséseiket 2013. október 1-jétől az alábbi elérhetőségre küldjék:

Magyar Nemzeti Bank 
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1534 Budapest BKKP Pf. 777,
Telefonszám: 06-1-4899-100
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu.

Pénzügyi Békéltető Testület elérhetősége:
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1525 Budapest BKKP Pf. 172;
Telefonszám: 06-1-4899-100; 
E-mail cím: pbt@mnb.hu.

 

Online vitarendezés

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók (azok a természetes személyek, akik nem kereskedelmi, üzleti, hivatásbeli vagy szakmai célból járnak el) és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányul.A platform nem alkalmazható olyan vitákra, amelyek a nem internetes (offline) úton létrejött szerződésekre vonatkoznak, illetve nem fogyasztó részéről merülnek fel.

A fogyasztó az online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a Pénzügyi Békéltető Testületnél. http://ec.europa.eu/odr

Amennyiben Ön az online vitarendezési platformon keresztül kíván bejelentést tenni, kérjük, hogy az alábbi email címet adja meg társaságunk elérhetőségeként: onlinevitarendezes@szala-co.hu Felhívjuk a figyelmet arra, hogy jelen email cím kizárólag az online vitarendezéshez használható fel. Ha erre a címre bármilyen más bejelentés, kérelem érkezik, azt sajnos nem áll módunkban megválaszolni.

A platform felhasználói útmutatói itt érhetőek el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/userguide/


Példa a panaszkezelésre
 
1. A panasz általános meghatározása
  • Minden olyan negatív értékítéletet vagy kritikát megfogalmazó szóbeli, vagy írásbeli közlés, amely valamelyik Biztosító Zrt. bármely szervének:
    • tevékenysége
    • mulasztása
    • dolgozójának vagy megbízottjának, kifogásolt magatartása miatt érkezik a biztosító bármely egységéhez vagy megbízottjához.
  • Minden fenti tartalmú levél, amelyet az ügyvezetőhöz címeztek.
  • A külső, erre hatáskörrel rendelkező (MNB, érdekvédelmi stb.) szervek közvetítésével érkező levelek.
  • Sajtó, média közvetítésével érkező megkeresések.

Minden jog fenntartva © 2013 Szala-co Biztosítási és Pénzügyi Tanácsadó Kft
Készítette: SK Trend Kft
Verzió:
Utolsó frissítés: 2018.02.10